JALEB MALEB

اخبار جالب و باحال

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

ساخت لباس pes

شما میتونید تو بخش نظرات سفارش بدید.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

منچستریونایتددر برابر FCJM+عکس

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

جزوه درباره ادبیات فارسی دوازدهم

#جزوه 
#PDF
#فارسی_3

در امتحان نهایی خرداد فارسی نام آثار و نویسنده هایشان خواهد آمد. 
این جزوه نام آثار و نویسنده هایشان است که داخل خود کتاب آمده. 
البته این جزوه از روی کتاب فارسی مخصوص رشته انسانی تهیه شده است.
لطف کنید برسونید دست دوستاتون که فردا امتحان فارسی 3 دارن.
                                                        @JALEB_MALEBدریافت

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

لباس های FCJM برای فصل ۲۰-۲۱

لباس های تیم مجازی FVJM توسط گروه جالب مالب به صورت رسمی رونمایی شد.

البته باید گفت که لباس دوم قبلا از این رونمایی در دو بازی مقابل لیورپول و میلان مورد استفاده قرار گرفته بود

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

لباس دوم آرسنال برای فصل 20-21

لباس دوم #آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰


لباس دوم جدید تیم فوتبال آرسنال انگلیس برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به زودی توسط آدیداس رونمایی خواهد شد.

پیراهن دوم جدید که برای اولین بار در ۱۰ سال اخیر در زمینه عمدتا سفید(خاکستری بسیار روشن) ارائه می شود از یک گرافیک به رنگ مارون که گفته می شود از سالن مرمر ورزشگاه قدیمی آرسنال هایبوری الهام گرفته شده در سرتاسر پیراهن بهره خواهد برد.

سه خط روی شانه ها، لوگوی باشگاه، لوگوی آدیداس و اسپانسرهای تبلیغاتی همگی به صورت تک رنگ مشکی کار شده اند. احتمالا شورت قرمز مارون و جوراب سفید ترکیب لباس دوم آرسنال در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل خواهد کرد.

@JALEB_MALEB

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

ستاره بارسا، گزینه لیورپول بعد از ناکامی در جذب ورنر

شب گذشته منابع مختلف گزارش دادند که تیمو ورنر در آستانه توافق برای پیوستن به چلسی قرار دارد. گفته می‌شود که این ستاره آلمانی با قراردادی ۵ ساله و به ارزش ۵۵ میلیون یورو راهی استمفوردبریج خواهد شد

 

انتقال تیمو ورنر به چلسی در حالی رخ خواهد داد که طی هفته های گذشته گفته می شد که این بازیکن بیش از هر تیم دیگری به لیورپول نزدیک است و یورگن کلوپ قصد دارد هر طور که شده هم وطن خود را به آنفیلد منتقل کند. با این حال اما به نظر می رسد که این اتفاق به طور قطعی منتفی شده و مهاجم آلمانی راهی یک تیم انگلیسی دیگر به نام چلسی خواهد شد.

 

یکی دیگر از بازیکنانی که در روزهای گذشته صحبت هایی درباره رابطه با حضورش در لیورپول مطرح شده، ستاره همیشه مصدوم بارسلونا یعنی عثمان دمبله بوده است. حالا و در همین رابطه خبرنگار معروف ایتالیایی یعنی جانلوکا دی مارتزیو نیز مدعی شده که قرمزهای آنفیلد بعد از ناکامی در جذب ورنر در پی انتقال عثمان دمبله به تیم شان هستند.

 

بر اساس ادعای دی‌مارتزیو لیورپول قصد دارد با قراردادی قرضی به همراه بند خرید اختیاری، وینگر فرانسوی بارسلونا را به خدمت بگیرد. این در حالی است که در روزهای گذشته گفته شد که این بازیکن هیچ علاقه ای به ترک بارسا ندارد و می خواهد به کارش در این تیم ادامه دهد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

تیمو ورنر در چلسی

با انتقال ورنر به چلسی لمپارد یک خط حمله شگفت انگیز خواهد داشت
#چلسی #لمپارد #تیمو_ورنر #لیورپول #حسن_پناهی #فوتبال #مسی #رونالدو #تیم_فوتبال #ورزش 
@JALEB_MALEB

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

رئال مادرید در اندیشه جذب ستاره کره ای تاتنهام

دون بالون مدعی شد که رئال مادرید به جذب سون هیونگ مین از تاتنهام علاقمند است.

 

در تابستان سال ۲۰۱۵ بود که سون هیونگ مین از بایرلورکوزن جدا شد و با رویای موفقیت در لیگ برتر انگلیس راهی باشگاه تاتنهام شد. ستاره کره ای در یکی دو فصل اخیر به یکی از مهمترین مهره های تیم لندنی تبدیل شده و همواره نمایش های درخشانی را از خود ارائه داده است.

 

از طرف دیگر می توان از سون هیونگ مین به عنوان یکی از ارکان موفقیت تاتنهام مائوریسیو پوچتینو در فصل گذشته یاد کرد. وینگر کره ای با ارائه نمایش‌های فوق العاده در ترکیب تیم لندنی در رسیدن تاتنهام به فینال رقابت‌های چمپیونزلیگ فصل گذشته کمک ویژه‌ای انجام داد.

 

در ماه‌های گذشته نام های زیادی اطراف باشگاه رئال مادرید شنیده شده و گفته شده که پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا قصد دارد تیم خود را برای رقابت‌های فصل آینده تقویت کند. حالا و در همین رابطه دون بالون مدعی شده که فلورنتینو پرز برای یکی از طرفداران بزرگ سبک بازی سون هیونگ مین به حساب می آید و به جذب این ستاره کره ای علاقه نشان داده است.

 

 

با این همه بعید به نظر می‌رسد که تاتنهام به این راحتی ها راضی به فروش یکی از مهم ترین ستاره های خود شود. سون تا سال ۲۰۲۳ با تاتنهام قرارداد دارد و گفته می‌شود که این باشگاه با مبلغی کمتر از ۱۵۰ میلیون یورو برای فروش او رضایت نخواهد داد.

 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

ساخت لباس اختصاصی در pes

@JALEB_MALEB 
الآن وقت اون رسیده که شما هم تو بازی فوتبال pes یه تیم اختصاصی با یه لباس درجه یک و مخصوص به خودتون رو داشته باشید.
#حسن_پناهی 
این ویدئو رو حتما ببینید.
https://rubika.ir/post/QOPYFqjUVa
 سفارش در بخش نظرات ما دا حمایت کنید

 

 

 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

معترضین در سراسر جهان با جورج فلوید اعلام همبستگی کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کیلومترها دورتر از شهرمینیاپولیس آمریکا جایی که که جورج فلوید 46 ساله توسط پلیس نژادپرست آمریکایی کشته شد، هزاران در برلین ، لندن و تورنتو تجمع شدند تا در برابر خشونت پلیس و بی عدالتی های نژادی اعتراض کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ده ها معترض در مقابل سفارت آمریکا در برلین تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی مانند «جان سیاهپوستان اهمیت دارد»، «من نمی توانم نفس بکشم» و «نه به خشونت پلیس»و «نه عدالت نه صلح» (به این معنا که تا زمانی که بی عدالتی حاکم است، رفتار اعتراضی صلح آمیز غیر ممکن است) جلوی سفارت آمریکا تجمع کردند و خواستار اجرای عدالت در برابر رفتار نژادپرستانه در این کشور شدند شدند.

فریادهای مشابه دیگری علیه بی عدالتی های نژادی در محله پکهام لندن نیز شنیده شد، همچنین صدها نفر در مقابل سفارت ایالات متحده و پارلمان انگلیس در این شهر اعتراض و تجمع کردند.

در تورنتو نیز هزاران نفر بر علیه نژادپرستی و همچنین در اعتراض به مرگ یک زن سیاه پوست که روز چهارشنبه از بالکن آپارتمانش پایین افتاده بود، راهپیمایی کردند. گفتنی است هنگام مرگ این زن، چند افسر پلیس در خانه اش در حال رسیدگی به یک مورد شکایت بودند

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی